Irmandade do Éter | Beating the Pearls | a place to be | facebook
RSS subscrive RSS play iTunes iTunes join facebook facebook google +google +
bitsounds .
whisper incantation

R.I.P. João Bénard da Costa



Play the guitar, play it again,my Johnny
Maybe you're cold,but you're so warm inside
I was always a fool for my Johnny
For the one they call Johnny Guitar

Play it again Johnny Guitar


Wether you go, wether you stay, I love you
But if you're cruel, you can be kind I know
There was never a man like my Johnny
Like the one they call Johnny Guitar

Johnny: How many men have you forgotten?
Vienna: As many women as you've remembered.
Johnny: Don't go away.
Vienna: I haven't moved.
Johnny: Tell me something nice.
Vienna: Sure, what do you want to hear?
Johnny: Lie to me. Tell me all these years you've waited. Tell me.
Vienna: All those years I've waited.
Johnny: Tell me you'd a-died if I hadn't come back.
Vienna: I woulda died if you hadn't come back.
Johnny: Tell me you still love me like I love you.
Vienna: I still love you like you love me.
Johnny: Thanks. Thanks a lot.

2 comments:

maio said...

estou confusa... (deve ser o excesso de sol)... mas este post não tinha uma citação de João Bérnard da Costa sobre a perda de Homens como Michelangelo Antonioni? Esse post não aparece no arquivo, nem este novo no Google reader. ando a perder capítulos? :)

Zito said...

fui eu que alterei as coordenadas
o post é o mesmo
o caminho agora bem dar aqui
este é o filme 'da vida' do JBC, o filme que ele visualizou 68 vezes